REȚETE

Remedii naturale pentru durerea de spate – Iti va disparea in cateva minute

Scoarta de salcie alba – cunoscuta ca fiind aspirina naturala, aceasta are proprietati antiinflamatoare, reusind sa calmeze durerea lombara. Salicina, un ingredient activ din scoarta de salcie, este convertita in organism in acid salicilic, exact ca si aspirina. Acidul salicilic este eficient atat in combaterea inflamatiei, cat si in ameliorarea durerii. Scoarta de salcie alba poate fi consumata sub forma de ceai in tratarea episoadelor de dureri lombare.

Gheara diavolului – planta ierboasa denumita stiintific Harpagophytum procumbens, gheara diavolului contine harpagozide, adica substante chimice cu proprietati antiinflamatoare. Mai mult decat atat, aceasta planta reda mobilitatea pacientului care are dureri de spate si acuza rigiditate lombara. Gheara diavolului se gaseste atat sub forma de extract, cat si sub forma de ceai sau balsam ori unguent.

Tataneasa – tinctura, extractul si ceaiul de tataneasa sunt eficiente in ameliorarea durerilor lombare, indiferent de cauza. De asemenea, si unguentul cu tataneasa pe care il gasesti in plafar este eficient in ameliorarea acestor dureri. Tataneasa este folosita de sute de ani pentru ameliorraea durerilor de spate, a contuziilor si a intinderilor musculare, iar medicina moderna i-a confirmat eficienta. Studiile de ultima generatie au dovedit ca tataneasa este eficienta in tratarea durerilor lombare.

Durerile de spate afecteaza o mare parte dintre oameni, fie ca este vorba de o durere ce a survenit dupa ce ati supraincarcat spatele sau de o afectiune cronica. Cu toate acestea, nu este nevoie sa apelati imediat la antialgice. Exista anumite remedii naturale care pot ajuta la ameliorarea durerii si disconfortului. Inainte de a le folosi, este necesar sa discutati cu un medic specialist pentru a afla daca daca sunt sigure si adecvate pentru dumneavoastra.
Yoga

Intr-un studiu britanica publicat in Annals of Internal Medicine, pacientii care sufereau de dureri lombare si au mers la yoga o data pe saptamana, au observat imbunatatiri considerabile, comparativ cu cei care au avut parte de ingrijire conventionala.

Intinderi: Acelasi studiu a descoperit ca daca va intindeti muschii, puteti avea rezultate la fel de bune ca la yoga. Cei care faceau o ora de intinderi realizau 15 exercitii care antrenau grupurile musculare majore. Masaj: Bucurati-va de un masaj relaxant. Persoanele care sufera de dureri de spate si au fost la masaj saptamanal, au raportat o ameliorare a durerii dupa 10 saptamani decat cei care au optat pentru metodele conventionale, potrivit unui alt studiu al Annals of Internal Medicine. Acupunctura: Chiar daca ideea de a avea ace inserate in piele va da fiori, incercat, incercati sa va pastrati minte deschisa deoarece acupunctura poate fi cheia in ameliorarea durerilor de spate.

Terapia vorbirii Daca vorbiti despre durerile de spate cu un terapeut v-ar putea aduce o anumita usurare. Intr-un studiu efectuat in Marea Britanie, pacientii care sufereau de dureri de spate si participau la sedinte de 90 de minute de terapie cognitiv comportamentala, timp de sase saptamani, au raportat o ameliorare a durerii in timpul tratamentului. Terapia fizica: Demararea terapiei fizice la doua saptamani dupa ce durerea de spate a debutat a fost asociata cu o nevoie reduse de ingrijiri medicale ulterioare, potrivit unui studiu publicat in revista Spine.

Reducerea stresului: Incercati sa va mentineti calmul deoarece acest lucru este bun atat pentru spatele, cat si pentru sanatatea dumneavoastra mintala. Meditatie: Mai multe studii stiintifice au dovedit faptul ca meditatia reduce durerea cronica de spate. Cercetatorii de la Universitatea Duke au descoperit ca persoanele care sufera de dureri de spate au observat o reducere semnificativa a disconfortului dupa practicarea mediatatiei.

Radacina de tataneasa: Persoanele care au folosit un unguent care contine acest extract pe baza de plante pentru 5 zile au redus intensitatea durerilor de spate cu 95%, potrivit unui studiu. In comparatie, un grup caruia i-au fost administrate pastile placebo au raportat o reducere a intensitatii durerii de 38%, potrivit unui studiu publicat in British Journal of Sports Medicine. Nu folositi unguentele mai mult de 10 zile deoarece acesta poate deveni toxic. Terapia acvatica: Terapia acvatica este, in esenta, terapie fizica intr-o piscina. In loc sa folositi greutati pentru rezistenta, pacientii folosesc rezistenta apei. Studiile arata ca terapia acvatica poate ajuta la ameliorarea durerilor lombare. Un studiu din 2013 a aratat ca adultii sedentari care au facut terapie acvatica timp de doua luni au observat o reducere a durerii si o crestere a calitatii vietii.

Pilates: Cand experimentati dureri de spate, poate fi tentat sa renuntati la activitatea fizica, dar este esential sa va mentineti activ, iar exercitiile Pilates sunt o foarte buna optiune.