remedii

Știi ce se poate întâmpla dacă mănânci 3 ouă pe zi? Foarte tare!…

Dacă, în trecut, unii recomandau consumul cât mai redus de ouă, studii recente dau peste cap toate teoriile cu care ne-am obișnuit până acum. Ce se întâmplă, de fapt, dacă mănânci trei ouă pe zi?

Beneficii nebănuite. Ce se întâmplă în organism dacă mănânci trei ouă pe zi
De-a lungul timpului, banalul ou a fost un subiect controversat în rândul experților în domeniul nutriției și sănătății. În timp ce unii vorbeau despre colesterolul din gălbenuș, alții atrăgeau atenția asupra hormonilor artificiali cu care erau injectate găinile pentru a produce cât mai multe.

Adevărul pare a fi altul. Studii recente au demonstrat existența unor beneficii ce nu pot fi trecute cu vederea a consumului regulat de ouă. Dacă o luăm pas cu pas, cu pixul și foaa în mână, realizăm că un singur ou fiert tare conține cantități importante din nutrienții de care avem nevoie zi de zi.

Vitamina A: 6% din doza recomandată zilnic
Vitamina B5: 7% din doza recomandată zilnic
Vitamina B12: 9% din doza recomandată zilnic
Vitamina B2: 15% din doza recomandată zilnic
Fosfor: 9% din doza recomandată zilnic
Seleniu: 22% din doza recomandată zilnic

Mai mult, ouăle conțin și vitaminele D, E, K, B6, calciu și zinc. Cu un aport de doar 77 de calorii, conțin și șase grame de proteine și cinci grame de acizi grași sănătoși.

Ce se întâmplă, de fapt, dacă mănânci trei ouă pe zi?
În primul rând, dacă mănânci în fiecare zi câte trei ouă, vei observa schimbări importante în valoarea colesterolului. Acest lucru va duce la o îmbunătățire simțitoare a sănătății inimii, reducând riscul apariției unui atac de cord sau a altor boli cardiace.

Tonusul muscular al corpului va fi mult mai bun. În medie, un ou are 72 de calorii, majoritate împachetate în proteine. Corpul are nevoie de proteine pentru a-și crește și repare țesuturile musculare. Cu alte cuvinte, ar fi momentul ideal să îți dedici măcar câteva minute, în fiecare zi, sportului și exercițiilor fizice.

Oasele vor resimți și ele aportul nou de substanțe nutritive. În trecut, se credea că proteina animală are efecte negatie asupra sănătății sistemului osos. Acum, exact opusul a fost demonstrat: există o legătură directă între proteinele de origine animală și creșterea densității osoase.

Tonusul muscular al corpului va fi mult mai bun. În medie, un ou are 72 de calorii, majoritate împachetate în proteine. Corpul are nevoie de proteine pentru a-și crește și repare țesuturile musculare. Cu alte cuvinte, ar fi momentul ideal să îți dedici măcar câteva minute, în fiecare zi, sportului și exercițiilor fizice.

Oasele vor resimți și ele aportul nou de substanțe nutritive. În trecut, se credea că proteina animală are efecte negatie asupra sănătății sistemului osos. Acum, exact opusul a fost demonstrat: există o legătură directă între proteinele de origine animală și creșterea densității osoase.